lördag 16 augusti 2008

Tjollahopp. 14 år i dag :)


Grattis till mig i dag då (: 14 år usch vill inte bli äldre det går så jävla fort men man har ju inget val "/ aja .. Jag har haft iallafall en bra födelsedag. Det börja med att mamma, pappa, Lina ( syrran ), Robin ( bror ), och Vilgot ( våran hund ) kom in i mitt rum o sjöng Jag må hon leva... när jag låg o såg , elr Nej jag väktes av Vilgot som sprang in i mitt rum först av alla o börja yla och skälla haha :D, och sen börja dom sjunga, så var det :). Vilgot var värkligen på att förska att ta mina paket hela tin o öppna dem själv. Inte var han försiktig heller, nej nej han tog dom i näven när jag håller på att öppna dom , haha lilla gubben, du har ju redan fyllt år nyligen. Du får vänta tills nästa år :) . Mamma gjorde såklart bort sig innan hon gav mig paketet som hon höll i. Vilgot försökte ta det från mamma o då sa hon : Nee vilgot, du vill väl inte ha någon mobiltelefon heller. haha.. Aja. Jag fick iallafall en mobil av mamma och pappa och ett halsband av syrran :D tackar :D . Lite senare ville syrran fixa i årdning mig och det fick hon. Då slipper jag iallafall att sminka mig o fixa håret. skönt :) . Hon lockade håret o sminka mig (se reslutatet på bilden åvan) och samtidigt så kolla vi på filmen Sex And The City. Har sätt den filmen en gång på bio förut men den är värkligen värd att se flera gånger :) När vi var klara med mitt hår som tog sin lilla tid så kom mormor :) och av henne fick jag en blomma, ett fint kort och lite pengar :) tackar mormor.. Lite senare fick jag av mamma ett packet med lite goda grejor i. Två st bonaqua päron (min favvo dricka, köper det typ varje dag nu för tiden :) ) 2 guuuuurkor jammi :) och en hjärtanchoklad ask, så gott :) tack mamma :)

Lite senare tog jag lite kort ute på uteplatsen, elr det var mest mamma som gjorde det :) mamma ville ha massa bilder på blommer suck,haha. Senare kolla mamma, jag och mormor i klädkataloger... Hittar massor jackor jag vill ha :D men dyra som faan..
Efter det var det matdags. Jag fick bestämma maten då ofc. mammas hemmagjorda smörgåstårta Mmmm.. finns nästan inget godare, så efter det så var jag värkligen mätt o belåten så att jag inte behövde äta något mer, men mer blev det haha . Tårta måste man ju ha i sig med, jag åt lite fika och en tårtbit fiadelfiatårta Mmmm gött :).... Jaa det var väl typ det som hände, vi satt o kolla på sommarkrysset som blackjack var med och sjöng I natt i natt är det du o jag , elr nått sånt.. vet inte vad låten heter, som jag, lina o mormor satt o sjöng till. Vem kan inte den låten lixom ? sen vare dags för att mormor att gå hem "/ och jag sa heejdå o tacka för allt. Så stängde in mig i mitt rum o kolla på lite tv en stund och käka chokladhjärtan o pilla lite på min nya mobil :) och lite senare så hamna jag här och dricker bonaqua haha :)

synd att du inte kunde komma farfar tycker värkligen synd om diig "/ <3...>

Inga kommentarer: