lördag 16 augusti 2008

Tjohoo



Tjohoo...
Har inte lagt in nånting på ett tag eftersom jag inte kom in på min blogg konstigt nog x) ?
Men iallafall, det har väl inte hänt så mycket ändå som är så kul att veta. Hmm vad kan det vara, det kanske var i Torsdags kanske som jag o syrran gjorde egen hårinpackning x) Vi kolla lite på recept på internet o hittade inte jättemycket men lite iallafall. Vi tog bara lite grejor vi hade hemma o blandade i. Jag tog i Citron, ägg (gula elr vita, kommer inte ihåg ) och olivolja. Syrran sa att citron hjälper mot fett hår som jag har då. Syrran tog samma sak i sin inpackning fast inte lika mycket citron och så hade hon i majonäs också, Jag tog inte i någon eftersom jag har hört att det kommer stinka massor efteråt x) . Men reslutatet blev inte så lyckat.... Syrrans hår blev mer slitet änn förut. Hon har färjat håret massor innan så att håret har gått av i topparna och har blivit jättekort. Hon blir ledsen när hon ser kort på henne sig själv när hon var mindre. Hon hade så långt o fint hår då. Om hon hade så fint hår idag skulle jag gärna byta. men inte nu när det ser ut som det gör "/ stackarn men man lär väl sig av sina misstag, elr ?. Så hon blev inte så glad efteråt. Hon ville ju ha något som hjälpte mot slitet hår..

Aja nog med henne nu x) För min del blev det heller inte så lyckat, mitt hår blev också slitet :( och stank ägg efteråt haha :), så idag tog jag i en annan inpackning i håret, som jag dock själv inte har gjort haha..

Oj vad mycket jag har skrivit märkte jag helt plötsligt haha, aja det går fort när man har något roligt att skriva om :) Aja, jag måset gå o sov nu egentligen, måste ändra på mina sovrutiner elr vad det nu änn heter :) hur ska det annars gå när jag börjar skolan igen ? jag börjar ju på måndag, det gör väl dom flästa usch vill inte tänka på det.. . Är det bara jag som tycker att sommarlovet har gott snabbt ? ... Jag fyller föresten år i dag ( eftersom det är natt nu ) Grattis till mig :) Jag älskar den sära känslan när alla i familjen kommer o sjunger för mig på morgonen så att jag vaknar och min hund Vilgot försöker att ta mina paket o öppna dom :) haha. Vanligtvis brukar jag fylla år på samma dag vi börjar skolan men dom senaste åren har det blivit ändringar på det, sköönt.

Aja nu måste jag gå o sova. God Natt. Puss <3>

Inga kommentarer: