måndag 18 augusti 2008

Heejhopp


Det är den 18: de i dag och det betyder att det var första dagen i skolan sen sommarlovet "/. Inget speciellt kul. Var mycket trött hela tiden, för att jag inte fick sova så länge jag ville. Det blev knappt 5 timmars sömn x), så jag var inte på något bra humör i skolan i slutänden...
Jag värkar inte må så bra heller "/. Har varit varm hela dagen i dag i skolan medans alla klaga på att det var kallt x) Pappa har kännt på min panna med och han säger att jag är varm. Inte så bra, Vill ju inte bli sjuka i början av skolan när allt sätter i gång. i bland så är jag jättevarm och i andra stunden så fryser jag. Nu sitter jag med tre tröjor på mig för jag frös nyligen men nu måste jag ta av mig någon tröja för nu håller jag på att bli varm igen haha xD... Aja jag hoppas att jag kan gå till skolan i morron så att jag inte kommer att ligga efter i arbetet nu i starten (:

Puss <3>

1 kommentar:

Elin sa...

Krya på diig! <33